Ponny flicka i guldskor

Alla inlägg den 14 april 2014

Av Philippa Wilkens - 14 april 2014 12:13

Imorgon ska jag och min kompis rida ut. Ska bli så himla härligt, vi ska rida en runda som kallas "sjö rundan" då rider man förbi vattnet och kan bada lite, vi kanske ska plaska lite med hästarna, annars bara njuta av att vara ute och så hoppas jag att vi kan galoppera också   

Av Philippa Wilkens - 14 april 2014 11:53

För några ar sedan som uppfann någon en "mocknings maskin", som skulle göra det lätt och -snabb mockat. 


Jag blev lite smått chockad när jag såg videon, för den ser livsfarlig ut, är det meningen att man ska stå med en heltäckande typ dykardräkt, med simmglasögon och andningstuber?  

Som man ser i videon så flyger det spån runt kaskinen, vilket nog man kan få spån i ögonen av, fast så farligt kanske det inte är  Iallafall så verkar den samtidigt ganska smart , efter som man slipper de typiska "mockrörelserna" som man får väääldigt ont av om man mockar varje dag i ett tag. Men dom kostar ca 15 000kr har jag för mig och i mitt tycke är det gryyymt mycket pengar för en maskin som ersätter ett stalljobb som tar max 15minuter.


Stall sysslor är i mitt tycke rätt roliga och de ingår liksom i det hela med att ha en egen häst,jag tycker det skulle vara tråkigt att ha en egen häst men inte behöva göra annat än att "bara" rida. Så för mig så är en mocknings maskin too much faktiskt.. Jag gillar att mocka, tro det eller ej. 

Presentation


Hej och välkommen till min blogg! Info kommer.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards